marți, 5 octombrie 2010

faculate

hm.. a inceput facultatea.. sunt student anul 1 la petrochimie... hm... inceputul este promitator dupa primele zile de facultate... imi place... e foarte multa caterink si la cursuri si in pauze... pot sa zic k rad cu lacrimi in ochi . Ma bucur k ma inteleg foarte bine cu colegi si totul este ok . sper sa o tinem tot asa... toti profesori ne spun k primu an este unul greu k trebuie sa invat bla bla bla momentan unu nu vrea sa auda de invatat :)) akm na :)) primu seminar la mate ma scoate la tabla... am avut noroc k am scapat rpd oricum stiam un pic si m'am descurc ok zic eu. profu de mate e printre cei ma tari... imi aminteste de profu din generala.. radea cu noi, glumeam si la final ai 2 =)) eh.. ce vremuri...  mai pastram legatura am pleacat...

3 comentarii: